






















1. Dbając o wygodę naszych klientów proponujemy Państwu różne formy dokonywania płatności za zakupy w Gastrosklepie:
Przelew na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Za pobraniem
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Przelewem online
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
- Płatności Shoper
- PayPal
- PayU
2. Leasing
Z uwagi na specyfikę sprzedawanych towarów Gastrosklep posiada bogatą ofertę leasingową. Tworzymy indywidualne rozwiązania biorąc pod uwagę wielkość zakupów oraz preferencje klienta. W ten sposób umożliwiamy Państwu korzystanie z wysokiej jakości sprzętu gastronomicznego bez konieczności kupna.
- Oferta obejmuje towary o wartości min. 500 zł netto
- W trakcie kompleksowej realizacji, leasingujemy również drobny sprzęt gastronomiczny ( garnki, porcelanę itp.) wykonanie projektu technologicznego, architektonicznego, prace budowlane (usługi do 15 000,00 zł netto)
- Korzyści: niska wpłata własna, prosty przebieg umowy, minimum formalności.
Szczegóły oferty leasingowej znajdziesz tutaj: Leasing wyposażenia gastronomicznego
3. Dostawa
Wszystkie zamówione artykuły są dostarczane pod adres podany przez Państwa w formularzu. Zamówienia realizujemy od 3 do 14 dni roboczych. Możliwy jest również odbiór zakupionego w Gastrosklepie towaru w siedzibie firmy Artsystem (Wrocław ul. Grabiszyńska 241 E), od pn-pt, w godzinach od 8 do 16.
Szczegółowe informacje na temat sposobów płatności oraz dostawy znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin.
