Regulamin

Szanowni Państwo, sklep jest w trakcie modernizacji i zmiany cen artykułów.

W związku z tym prosimy o telefoniczne potwierdzanie cen przed złożeniem zamówienia.





§ 1. Strony transakcji

Sklep Internetowy działający pod adresem https://gastrosklep.pl jest własnością firmy ART SYSTEM mieszczącej się we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 241 E i prowadzi sprzedaż wysyłkową: urządzeń gastronomicznych, drobnego sprzętu kuchennego, mebli ze stali nierdzewnej i profesjonalnych środków czystości.

Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwaną dalej Klientem.

Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego jest firma ART SYSTEM zwana dalej Sprzedającym.


Art System
53-234 Wrocław
ul. Grabiszyńska 241 E
NIP: PL895-161-80-28
REGON: 932672867
Nr. wpisu do ewidencji: 009623
Nr konta bankowego:

Konto do wpłat w PLN:
BZWBK: 03 1090 2473 0000 0001 0236 5574
Raiffeisen Polbank: 16 1750 1064 0000 0000 2021 5933

Konto do wpłat w EURO:
Raiffeisen Polbank: PL41 1750 1064 0000 0000 2021 5968
Kod BIC/SWIFT: RCBWPLPW


§ 2. Przedmioty transakcji

Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez Strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach gastrosklep.pl w chwili składania zamówienia.
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich.
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i są objęte gwarancją producenta. Zamieszczone na stronie zdjęcia i opisy towarów wraz z oznaczeniem ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Zdjęcia produktów w ofercie mają charakter poglądowy, właściwy produkt może różnić się od wizerunku na zdjęciu.




§ 3. Składanie zamówień

  1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient składając zamówienie składa ofertę zawarcia umowy.
  2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sklep internetowy wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sklep internetowy zamówienie otrzymał.
  3. Następnie Sklep internetowy weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji. W razie braku możliwości zrealizowania zamówienia Sklep internetowy wysyła na adres e-mail Klienta informację o odmowie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  4. Jeżeli Sklep internetowy przyjmuje zamówienie Klienta, przesyła mu niezwłocznie informację drogą elektroniczną o przyjęciu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania takiego oświadczenia przez Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
  5. Kupon rabatowy "-5% na następne zakupy" jest przyznawany po zrealizowaniu pierwszego zamówienia i automatycznie wysyłany na podany w zamówieniu adres email w momencie zmiany statusu zamówienia na "Przesyłka wysłana".
  6. Zamówienie realizowane jest w przeciągu 2-14 dni roboczych od momentu dokonania zakupu. Wyjątkiem są produkty, przy których czas wysyłki jest ustalony na dłuższy niż 14 dni. Dokładny czas realizacji zakupów podany jest przy każdym produkcie indywidualnie dla każdego produktu. W przypadku braku towaru na magazynie czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy po złożeniu zamówienia.
    Do czasu realizacji zakupów należy doliczyć 48h na dowóz towaru przez firmę kurierską.

    Zakupione towary dostarczane są pod wskazany adres w formularzu zamówienia.
    Koszty transportu towaru są ponoszone przez odbiorcę zgodnie z wytycznymi podanymi w procesie zamówienia.
  7. Polecamy sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. Zaniechanie tej czynności może spowodować utratę roszczeń z tytułu szkód transportowych.
  8. W zależności od firmy spedycyjnej Klient może być proszony o wniesienie dostarczonego towaru.


§ 4. Formy płatności i koszt transportu

Forma płatności:

  • w przypadku firm państwowych: przelew 7 dni od daty wystawienia faktury,
  • w przypadku firm prywatnych do wyboru:
    - przedpłata 100% przed wysyłką towaru (koszt wysyłki 31,00 zł.) 
    - dostawa płatna gotówką przy odbiorze (koszt wysyłki 38,00 zł.) 
    - PayPal - karta kredytowa lub przez konto PayPal (koszt wysyłki 31,00zł.) 
    - Płatności Shoper - karta kredytowa lub natychmiastowy przelew internetowy, następuje automatyczne przekierowanie do wybranego banku (koszt wysyłki 31,00 zł.)
  • Darmowa dostawa od wartości zamówienia nie dotyczy mebli gastronomicznych.
  1. Koszt przesyłki mebli nierdzewnych ( duże gabaryty)  - stoły, zlewy, okapy, szafy - 123,00 zł brutto/1 szt. 
  2. Zastrzegamy sobie możliwość sprawdzenia wiarygodności finansowej Klienta.
  3. Maksymalna kwota pobrania przez kuriera: 12 000,00 zł
  4. W przypadku zakupów o łącznej wadze powyżej 30kg koszt transportu wynosi 130 zł brutto.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
  6. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


§ 5. Termin realizacji

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach producentów i jest podany dla każdego produktu indywidualnie. W przypadku braku towaru na magazynie czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania paczki ze Sklepu internetowego, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


§ 6. Montaż urządzeń gastronomicznych

Urządzenia zakupione w naszym sklepie o wartości powyżej 25 000,00 zł netto montujemy bezpłatnie.
Montaż wykonujemy do wcześniej przygotowanej przez zamawiającego instalacji wodnej, elektrycznej, gazowej i wentylacyjnej.
Usługa dotyczy obszaru RP.


§ 7. Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. Okres gwarancji zależy od producenta.
Do każdego towaru dołączona jest karta gwarancyjna.

- produkty o wadze do 60 kg - urządzenie na swój koszt dostarcza Klient do wskazanego przez sprzedawcę punktu serwisowego 
- produkty o wadze powyżej 60 kg - serwis gwarancyjny prowadzony jest na miejscu u Klienta.


Firma ART SYSTEM nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego towaru.

 

§ 8. Rękojmia

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@gastrosklep.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.


§ 9. Reklamacje i zwroty

Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z handlowcem Sklepu Internetowego. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji".

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy (formularz odstąpienia od umowy) sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach:
- towaru noszącego ślady użytkowania bądź zniszczenia
- towarów, które ze względu na ich charakter nie mogą zostać zwrócone

Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
Faktura korygująca jest wystawiana w momencie przyjęcia zwracanego towaru na magazyn producenta.
Oświadczenie o odstąpieniu umowy można złożyć w formie ustnej lub pisemnej.


§ 10. Ochrona prywatności i inne prawa

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sklep Internetowy danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.
Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.


§ 11. Postanowienia końcowe

Zakazane jest posiadanie więcej niż jednego konta w naszym sklepie.
Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji oraz cen produktów, pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Sklep Internetowy firmy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów merytorycznych i możliwości zmian konstrukcyjnych wpływających na polepszenie jakości i funkcjonalności urządzeń.
Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna - sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest we Wrocławiu. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Ewentualne skargi, zażalenia prosimy kierować na adres: biuro@gastrosklep.pl
Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy Regulamin.


§ 12. Wymogi sprzętowe

Klient powinien korzystać z najnowszego oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych. (rekomendowana przeglądarka to "Google Chrome")
Klient powinien mieć uruchomioną obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript
Za wszelkie błędy w działaniu sklepu na skutek niezastosowania się do powyższych punktów regulaminu i wymogów sprzętowych, właściciel sklepu nie odpowiada.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium