info Zwroty i reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem i po otrzymaniu zakupionego towaru okazuje się, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, zawsze możesz go zwrócić bez podania powodu oraz przyczyny. Masz na to 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś przesyłkę. Możesz zrezygnować z całego zakupionego asortymentu, jak i z jego części. W tym celu należy wypełnić Formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres siedziby naszej firmy. Dodatkowo, masz 14 dni na to, by towar został dostarczony do naszej firmy przez Ciebie osobiście lub za pośrednictwem kuriera (w tej sytuacji opłatę za przesyłkę pokrywa konsument). My z kolei przygotowujemy korektę zamówienia. W momencie, w którym zostanie ona podpisana przez Ciebie i dostarczona do nas, zwrot pieniędzy otrzymasz przelewem maksymalnie do 7 dni. Nie zapomnij jednak o podaniu danych do dokonania przelewu (numer konta bankowego) w Formularzu odstąpienia od umowy. Wówczas należność zostanie przekazana na Twoje konto.

Cały asortyment znajdujący się w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i nie posiada żadnych usterek. W przypadku, gdy towar zostanie uszkodzony np. podczas transportu, niezbędne jest byś otrzymał od kuriera protokół informujący o tym, że towar uległ uszkodzeniu podczas transportu lub posiada wady (brakuje elementów). Następnie skontaktuj się z nami drogą mailową lub listownie, by na podstawie przekazanych informacji można było zaproponować najlepszy sposób rozwiązania zaistniałej sytuacji (wymiana sprzętu na nowy, dosłanie brakujących elementów, zlecenie serwisu).

Dokonana reklamacja zakupionego w naszym sklepie towaru, będzie uwzględniana na podstawie dowodu zakupu (paragon lub faktura).

Zgłoszenia rozpatrywane są w terminie do 14 dni, a o ich efekcie jesteś informowany drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

do góry
Przejdź do porównywarki
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl