REMIX SANIT 0,6 l., REMIX
towar niedostępny
- zapytaj o produkt
-
RATY:
Dodaj do koszyka produkty, jako płatność wybierz "Zapytaj o leasing lub raty" i złóż zamówienie. Odezwiemy się w możliwie najkrótszym czasie w celu przedstawienia oferty ratalnej.
Szczegóły procesu zakupu ratalnego TUTAJ
LEASING:
Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić w leasingu, jako płatność wybierz "Zapytaj o leasing lub raty" i złóż zamówienie. Odezwiemy się w możliwie najkrótszym czasie w celu przedstawienia oferty leasingowej.
Szczegóły leasingu TUTAJ
-
Dodaj produkty do koszyka, jako płatność wybierz "Negocjacja ceny" i złóż niezobowiązujące zamówienie. Odezwiemy się w możliwie najkrótszym czasie.
Dotyczy zamówień powyżej 1000zł netto
Możesz także użyć FORMULARZA KONTAKTOWEGO
- dodaj opinię
- Preparat posiada pozwolenie Ministra Zdrowia nr 1386/04 na obrót produktem biobójczym. Płyn do mycia niedezynsekującego powierzchni (również kontaktujących się z żywnością ) w przemyśle spożywczym, gastronomii, szpitalach oraz pomieszczeniach sanitarnych.
- Zalecany do mycia stołów, urządzeń do wytwarzania bitej śmietany, lodów, krajalnic wędlin i serów, sprzętów i narzędzi używanych do produkcji żywności.
Pojemność: 0,6 l.
Uwaga! Produkt należy do grupy ADR (produkt niebezpieczny).
Koszt wysyłki 52zł brutto dla paczki do 31kg.
Ładunki ADR (niebezpieczne) to wszelkiego rodzaju towary, które mogą stanowić bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi, mienia oraz środowiska naturalnego. Skutki niewłaściwie przeprowadzonego transportu takich ładunków mogą być katastrofalne. Z tego powodu powstały ścisłe przepisy obejmujące ładunki ADR i dokładnie ustalające warunki i sposób ich przewożenia. W większości przypadków przewóz takich towarów jest zakazany, wymaga specjalnej zgody prawnej. Przepisy te regulowane są przez umowę europejską ADR. Ładunek niebezpieczny podlega ścisłej klasyfikacji, na podstawie której możliwe jest określenie warunków i sposobów jego transportu oraz ustalenie planu zabezpieczeń.
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.